måndag 15 september 2008

Varför ser jag på skiten?

Av någon anledning som jag inte själv förstår så är Örgryte, om man räknar bort Stockholmslagen, det lag som jag sett flest gånger den här säsongen på TV. TV 4 sport brukar sända från Valhallas konstgräs och jag brukar bli fast bara för att det är fotboll. Eller kanske en variant av fotboll närmare bestämt. Eftersom allsvenskan anno 2008 är bedrövlig så kan ni tänka er hur superettan är. Marcus Allbäck skulle komma som en frälsare men han har bara gjort ett mål på sex matcher och lyckades dessutom med att bryta näsbenet. Örgryte har kallats Göteborgs Djurgården vilket osökt har gjort att jag hållt på deras motståndare. En sak är i alla fall säker, går ÖIS upp så har Hammarby inte någonting att frukta. Om vi inte säljer Charlie och Lolo förstås och ersätter dom med en estländare från finska division två och en lovande kille från HTFF...........................

Inga kommentarer: